”Ikke mindst i en samtid præget af AI, hvor brands fremstår mere og mere ens, kan jeres brandstemmen samle og differentiere kommunikationen med stor værdi på tværs af kanaler og kontaktpunkter - det er der stærke greb til.”
Det siger Marta Karolina Olsen, der i maj og juni afholder to webinarer, som du som KS-medlem kan deltage gratis i.
Det første webinar foregår 29. maj. kl. 9 – 10 (tilmeld dig her). Her bliver du på en time ført ind i emnet gennem eksempler og præsentation af centrale strategiske greb og velafprøvede værktøjer til at designe en stærk brand tone of voice med.
Webinaret giver dig viden om, hvilken forskel det gør at have en karakteristisk og effektiv brand tone of voice, enkle råd og værktøjer til at designe en stærk brand tone of voice med og indsigter i, hvordan du som kommunikationsfaglig kan gøre forskel i brandarbejdet.
Det andet webinar, som foregår 12. juni kl. 9 – 10 lærer dig at bruge brandstemmen bedre i praksis (tilmeld dig her). Her lærer du, hvordan brandets tonalitet kan skræddersyes til målgruppen, budskabet og mediet – hver gang.