Brandtonalitet – sådan bruger I jeres brandstemme bedre i praksis

Webinar

En effektiv brandstemme skabes gennem anvendelse i praksis. I et polariseret medielandskab er det udfordrende at kommunikere sit brand sammenhængende. Som kommunikatør er det en central opgave for dig. At have en kraftfuld brandstemme betyder ikke, at vi altid skal lyde ens. Webinaret lærer dig, hvordan brandets tonalitet kan skræddersyes til målgruppen, budskabet og mediet – hver gang.

Få en times inspiration af Marta Karolina Olsen til, hvordan du arbejder med tonalitetsdesign i jeres brandkommunikation, så brandstemmen bruges bedre i praksis. På webinaret indgår eksempler og råd om at arbejde på tværs af forskellige kanaler. 

Webinaret er anden del i en serie på to om at 

1) designe en stærk brand tone of voice (tilmeld dig her)

2) at bruge brandstemmen bedre i praksis 

Det er muligt kun at deltage i det ene webinar.

Webinaret giver dig:

  • Introduktion til at arbejde med tonaliteten i jeres brandkommunikation.
  • Inspiration fra best practice eksempler på tonalitetsdesign.
  • Enkle råd og værktøjer til at komme godt i gang med at tilpasse brandtonaliteten til målgruppen, budskabet og kanalen.

Om oplægsholderen 

Marta Karolina Olsen har i snart 25 år arbejdet med kommunikation, branding og medier som rådgiver, konsulent, leder, brandansvarlig og underviser. I de første knap 20 år på bureauer og i organisationer til i dag, hvor hun på femte år er selvstændig med CBM Consult. Marta underviser også som ekstern lektor i kommunikation og medier på Københavns Universitet, og skriver en fagbog om sociale medier i strategisk kommunikation.

Bemærk: webinaret bliver ikke optaget!

Praktisk information

Dato:
onsdag, 12. juni 2024
Tidspunkt:
9:00 - 10:00
Adresse:
Foran din computer
Sted:
Online
Tilmeldingsfrist:
tirsdag, 11. juni 2024 - 12:00
Pris:
Gratis

Andre kurser og arrangementer du måske kunne finde interessant

Edit page