Brand tone of voice – lær at designe en stærk og effektiv brandstemme

Webinar

Hvordan lyder jeres brands stemme, når den er genkendelig og effektiv uden sin visuelle indpakning? I en overkommunikeret verden skal jeres brand tone of voice differentiere jer som et stærkt parameter i brandkommunikationen. Vil du bidrage mere og strategisk til det som kommunikationsfaglig? Så er dette webinaret for dig.

På en time indfører Marta Karolina Olsen dig i emnet gennem eksempler og præsentation af centrale strategiske greb og velafprøvede værktøjer til at designe en stærk brand tone of voice med. 

Webinaret er første del i en serie på to om at 

1) designe en stærk brand tone of voice

2) at bruge brandstemmen bedre i praksis (tilmeld dig her)

Det er muligt kun at deltage i det ene webinar.

Webinaret giver dig: 

  • Viden om, hvilken forskel det gør at have en karakteristisk og effektiv brand tone of voice.
  • Enkle råd og værktøjer til at designe en stærk brand tone of voice med.
  • Indsigter i, hvordan du som kommunikationsfaglig kan gøre forskel i brandarbejdet.

Om oplægsholderen 

Marta Karolina Olsen har i snart 25 år arbejdet med kommunikation, branding og medier som rådgiver, leder og underviser – i de første 20 år på bureauer og i organisationer, og nu på femte år selvstændig med CBM Consult. Parallelt har Marta i 12 år været ekstern lektor, hvor hun i dag underviser i kommunikation og medier på Københavns Universitet, og arbejder på en fagbog om emnet.

Bemærk: webinaret bliver ikke optaget!

Praktisk information

Dato:
onsdag, 29. maj 2024
Tidspunkt:
9:00 - 10:00
Adresse:
Foran din computer
Sted:
Online
Tilmeldingsfrist:
tirsdag, 28. maj 2024 - 12:00
Pris:
Gratis

Andre kurser og arrangementer du måske kunne finde interessant

Edit page