Hvordan lyder jeres brands stemme, når den er genkendelig og effektiv uden sin visuelle indpakning? I en overkommunikeret verden skal jeres brand tone of voice differentiere jer som et stærkt parameter i brandkommunikationen. Vil du bidrage mere og strategisk til det som kommunikationsfaglig? Så er dette webinaret for dig.
På en time indfører Marta Karolina Olsen dig i emnet gennem eksempler og præsentation af centrale strategiske greb og velafprøvede værktøjer til at designe en stærk brand tone of voice med.
Webinaret er første del i en serie på to om at
1) designe en stærk brand tone of voice
2) at bruge brandstemmen bedre i praksis (tilmeld dig her)
Det er muligt kun at deltage i det ene webinar.
Webinaret giver dig:
- Viden om, hvilken forskel det gør at have en karakteristisk og effektiv brand tone of voice.
- Enkle råd og værktøjer til at designe en stærk brand tone of voice med.
- Indsigter i, hvordan du som kommunikationsfaglig kan gøre forskel i brandarbejdet.
Om oplægsholderen
Marta Karolina Olsen har i snart 25 år arbejdet med kommunikation, branding og medier som rådgiver, leder og underviser – i de første 20 år på bureauer og i organisationer, og nu på femte år selvstændig med CBM Consult. Parallelt har Marta i 12 år været ekstern lektor, hvor hun i dag underviser i kommunikation og medier på Københavns Universitet, og arbejder på en fagbog om emnet.
Bemærk: webinaret bliver ikke optaget!