Millionbonus til KS-medlemmerne

/files/assets/news/model_med_forbrugsforeningskort-1440.jpg
18. januar 2023
Af Anne Nimb

KS-medlemmerne handlede for mere end 14 mio.kr. med deres kort til Forbrugsforeningen i 2022 og fik tilsammen næsten 800.000 kr. i bonus.

På trods af lav forbrugertillid, høj inflation og energikrise i 2022, blev 2022 et godt år for Forbrugsforeningen. Det skydes bl.a. at medlemmerne foruden tøj, sko, rejser, elektronik, alt til hus og have også får bonus på deres naturgas, el, og brændstof.

Medlemmerne havde en omsætning på 3.2 mia. kr. hos Forbrugsforeningens samarbejdspartnere - og de fik 185 mio. kr. i bonus og fordele for deres loyalitet.

KS-medlemmerne handlede i 2022 for 14.272.377 kr. og de i alt 897 aktive medlemmer optjente 786.829 kr. i bonus, svarende til en bonus på 877 kr. pr. medlem i snit.

De mest benyttede bonuspartnere hos KS’erne var Uno-X, Silvan, Imerco, Power, Spies Rejser, Sportmaster, Bahne, Tøjeksperten, Thiele, DCC energi og Bauhaus.

Vil du have bonus næste år? Som KS-medlem kan du blive medlem af Forbrugsforeningen. Se hvordan her

Du kan blive medlem, hvis du er med i en af de aftale- og forhandlingsberettigede fagorganisationer, der står bag Forbrugsforeningen – også som studerende.

Er du efterlønsmodtager eller pensionist, men har været medlem af en fagorganisation op til, at du er stoppet, kan du også blive medlem.

 

Job og karriere

4 trin til at håndtere nervøsiteten når du skal præstere

Hvis du synes det er svært for dig, når du bliver udfordret følelsesmæssigt eller professionelt på arbejdspladsen, får du her 4 værktøjer, der kan hjælpe dig med at styre situationen.

KS

Fem studerende får KS legat

Fem heldige studerende skal på studieophold eller i praktik med KS legater i Barcelona, Milano, USA og Wien.

Job og karriere

Lær at designe en stærk og effektiv stemme til dit brand

To webinarer lærer dig at designe en stærk brand tone of voice og at bruge brandstemmen bedre i praksis. ”En genkendelig og stærk brandstemme er en lige så vigtig og effektfuld markør i vores overkommunikerede samfund, som jeres visuelle identitet er det,” siger underviseren, Marta Karolina Olsen.

Edit page