Influenter - når mennesker er medier

/files/assets/news/influenter.jpg
22. marts 2023
Af Anne Nimb

Gå-hjem-møde med forfatterne bag bogen "Influenter - når mennesker er medier", som sætter fokus på, hvordan kommunikation med influenter bør ses som værdifuld strategisk kommunikation.

Vi er nok allesammen stødt på begrebet influencer eller influent, som det hedder på dansk. Vi møder dem på de sociale medie-platforme og i tv-programmer. Og netop influenter er temaet til gå-hjem-møde d. 28. marts fra 17-19 i KS lokaler på Hauser Plads.

Her kan du møde Henriette Rald og Katrine Thielke, der er forfatterne bag bogen "Influenter - når mennesker er medier". De vil give en introduktion til bogens bærende modeller og sætte fokus på, hvordan kommunikation med influenter bør ses som værdifuld strategisk kommunikation. De vil også fortælle om de syv forskellige influentkategorier:

- Kommercielle influenter

- Medarbejderinfluenter

- Direktøren på sociale medier

- Agendasættere

- Interessenter som influenter

- Frivilliginfluenter

- Selvfluenter.

Undervejs vil der være en lille øvelse og masser af tid til spørgsmål.

Til arrangementet kan du købe ”Influenter - når mennesker er medier” med 20 % rabat, og hvis du er hurtig måske få en signeret udgave.

Arrangementet afholdes i samarbejde med K1 Kommunikationsforening.

Klik her for at tilmelde dig

Kunstig intelligens

6 AI-tip: Bliv teknologiens mestertræner

De nye AI-værktøjer skal løbende trænes for at udvikle sig. Lidt ligesom mennesker. Men hvordan gør du? Kommagasinet har søgt råd hos to profiler.

Kunstig intelligens

8 tip: Tættere på personlige e-commerce-oplevelser med AI

AI kan - i hvert fald på papiret - bidrage til stærkere personalisering, der kan forbedre kundetilfredshed, øge salget og styrke kundeloyaliteten.

Kunstig intelligens

8 AI-veje til bedre nyhedsbreve

Der er mange muligheder for at give nyhedsbrevet et boost. Vi har bedt to eksperter give deres bedste råd.

Edit page