Det er nu du kan indstille en KS’er til KS Prisen

/files/assets/news/ks-prisen.jpg
22. februar 2023
Af Anne Nimb

Kommunikation og Sprog uddeler hvert år KS Prisen til en eller flere personer, der har gjort en særlig indsats for at synliggøre KS eller KS'ernes faglighed. Du kan indstille forslag til årets modtager senest den 8. marts.

Man kan gøre sig fortjent til prisen på mange måder - så længe indsatsen er til gavn for KS og KS-fagligheden.

Den særlige indsats kan for eksempel være:

Et debatindlæg eller en artikel, der har styrket KS’ synlighed generelt

Synlighed af KS’ernes faglighed, kommunikation, sprog og marketing. Eksempelvis ved at sætte ord på egen faglighed og evne til at bringe fagligheden i spil på arbejdspladsen.

En frivillig, der der har arrangeret kurser og events for andre medlemmer.

En person, der har ydet en særlig indsats i forbindelse med KS' politiske arbejde.

Vi uddeler op til to priser om året. Vinderne af KS Prisen modtager et diplom og 1000 kr. pr. person - dog maksimalt 5000 kr. for en samlet gruppe i alt. Beløbet kan benyttes frit til fælles glæde for modtagerne.

Du kan indstille frem til onsdag den 8. marts 2023 kl. 12:00.

KS Prisen uddeles på Frivilligdagen den 18. marts 2023.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte frivillighedskonsulent Natasha Jackowski på tlf. 3348 8924 eller mail nhj@kommunikationogsprog.dk.

Du kan også læse mere og skrive en indstilling her

Billedet:

I 2022 var der ekstraordinært tre vindere. Fra venstre er det Andreas Reime, Marianne Jessing og Maiken Møller.

Job og karriere

4 trin til at håndtere nervøsiteten når du skal præstere

Hvis du synes det er svært for dig, når du bliver udfordret følelsesmæssigt eller professionelt på arbejdspladsen, får du her 4 værktøjer, der kan hjælpe dig med at styre situationen.

KS

Fem studerende får KS legat

Fem heldige studerende skal på studieophold eller i praktik med KS legater i Barcelona, Milano, USA og Wien.

Job og karriere

Lær at designe en stærk og effektiv stemme til dit brand

To webinarer lærer dig at designe en stærk brand tone of voice og at bruge brandstemmen bedre i praksis. ”En genkendelig og stærk brandstemme er en lige så vigtig og effektfuld markør i vores overkommunikerede samfund, som jeres visuelle identitet er det,” siger underviseren, Marta Karolina Olsen.

Edit page