2. maj 2018

Sådan når du ind til kundens hjerte

/files/assets/news/1-hihp56xa3pbuosgedgg7va.jpg

Det helt afgørende parameter for at opnå succes og skabe en god kundeoplevelse er at opbygge en strategi for, hvordan du skaber loyalitet hos dine kunder. På KS-DAGEN 2018 i København og Aarhus er det én af de mange ting du får mere viden om. Hvis du vil deltage i én af KS-dagene, er der stadig ledige pladser. Og det er gratis for KS-medlemmer at være med.

En undersøgelse af Oracle i 2013 viste, at hvis du vil have loyale ambassadører for dit produkt eller din ydelse, er det helt essentielt, at du investerer i kundernes oplevelse. At de er en del af historien. At de er chefen. Ikke virksomheden, produktet eller navnet. Men det du gør for kunden.
Det er en af de ting som Steffen Blauenfeldt Otkjær, der er administrerende direktør i Display, ved en masse om. Han deltager i KS-DAGEN i både København og Aarhus.
I det nye nummer af KOM er der en artikel om det. Den kan du læse her.

I KOM er der også et interview om det nye mediebillede, som også er et af emnerne på KS-DAGEN.
Her siger Didde Elnif, som er medieforsker og ph.d-studerende på SDU for Center for Journalistik Institut for Statskundskab blandt andet, at Public Service i de her år er udfordret af en række kommercielle nichemedier kombineret med et socialt mediebillede, som sjæler nyhedsbilledet. Men nye medieplatforme er også ved at blive nye digitale forsamlingshuse, som styrker den demokratiske debat og dialog.
Den artikel kan du læse her.

Hvis du har fået lyst til at deltage i én af KS-dagene, er der stadig ledige pladser. Og det er gratis for KS-medlemmer at være med.

Tilmeld dig dagen i København, hvor datoen er den 17. maj her

Og tilmeld dig i Aarhus, hvor datoen er den 30. maj her