24. april 2018

Ny podcast fra KS: Kampagner

Hør Lakserytteren Rasmus Kolbe og Coca-Colas nordiske digital manager Jakob Møllmann fortælle om en succesrig influencer marketing-kampagne. Det er den første podcast i en ny serie ’Kampagner’ fra KS.

Influencermarketing blev nøglen for Coca-Cola, da de i sommeren 2016 skulle promovere nye temperaturfølsomme labels på deres flasker.

I første episode af Kampagner, som er en ny podcast-serie fra KS, kommer du til at høre hvordan den danske influencer, Lakserytteren, engagerede danske teens via Snapchat, og skabte en kæmpe succes for Coca-Cola.
Vi har interviewet Lakserytteren, folkene bag bureauet Hippo og selvfølgelig Coca-Cola’s nordiske digital manager Jakob Møllmann for at høre, hvordan de i samarbejde skabte en af de største succeshistorier for Coca-Cola Danmark.

Hør Episode 1 om Coca-Colas kampagne her

’Kampagner’ vil fremover gå i dybden med hvordan marketing- og kommunikationskampagner bliver til.
Hver måned får du interviews og indsigt i hvordan en bestemt kampagne er blevet til. Du kommer til at høre fra kunden, leverandøren og alle der har været med til at skabe de kampagner du møder i din hverdag.
Kampagner er udgivet af Forbundet Kommunikation og Sprog, og produceret af Mikkel Winther og Anne Nimb.