CSR set med den PR ansvarliges briller: Besøg hos Louis Nielsen i Aalborg
Louis Nielsen er en af de mange danske virksomheder, der tager CSR alvorligt – både gennem donationer til organisationer, ved at sikre sunde forhold for de mennesker der fremstiller virksomhedens produkter og ved at stå for at levere indsamlede, brugte briller til mennesker i Tanzania. KS Nordjylland inviterer medlemmerne til et arrangement i Aalborg med Rune Steiness, der er PR and Communications Advisor hos Louis Nielsen.
Hvordan bruger Louis Nielsen CSR i deres PR-aktiviteter?Det kan KS-medlemmerne i Nordjylland få svar på, hvis I kommer til et arrangement i Aalborg den 20. november. Her kan I høre Rune Steiness fortælle om Louis Nielsens CSR-aktiviteter, set med PR- og kommunikationsbriller.
Rune fortæller her, hvad I kan forvente:
- Der bliver talt meget om CSR som et overordnet middel i strategien og PR-strategien, som skal brande virksomheden som ansvarlig. Men hvad kan CSR være i praksis og hvad kan det som projekt både internt og eksternt for Louis Nielsen? Og ikke mindst: hvordan arbejder jeg med PR omkring Tanzania-projektet. Det vil jeg komme ind på – med en lavpraktisk tilgang, som også giver et indblik i PR-verdenen og tilblivelsen af pressemeddelelser – fra første ord til de sidste sætninger i avisens spalter.
KS Nordjyllands frivillige bestyrelse og bestyrelsesmedlem Louise Skovhus står bag arrangementet. Rune hører gerne fra medlemmer, hvis de har ønsker til indhold i oplægget - de kan maile til Louise Skovhus via skovhus.louise@gmail.com.
Det er gratis for KS' medlemmer at deltage i arrangementet, som foregår hos Louis Nielsen, Indkildevej 2A, 9210 Aalborg, tirsdag den 20. november 2018 - 17:30 til 20:00. KS Nordjylland byder på lidt mad og drikke.
Følg KS Nordjylland på Facebook. Her kan du også læse om de frivillige, der står bag arrangementerne for KS-medlemmerne i Nordjylland.
Om Rune:
Rune er uddannet på Aalborg Universitet med en bachelor i Informationsvidenskab og en Kandidat i Medieret Kommunikation. Han blev færdig i 2011, hvorefter han blev ansat i Kommunikationsafdelingen på Aalborg Universitet. Her arbejdede han med rekruttering af studerende og forskningsformidling på tværs af platforme: via events, SOME, video, presse og kampagner, indtil 2016 hvor han skiftede til sin nuværende stilling som PR-konsulent hos Louis Nielsen.