9. september 2013

Ugens studenterbog: Medie- og kommunikationsleksikon

Spørger du også af og til dig selv, hvad begreber som fx branding eller krisekommunikation egentlig dækker over, så er Medie- og Kommunikationsleksikonet et oplagt valg til din bogreol. Leksikonet indeholder mere end 450 nyttige opslag for alle, der beskæftiger sig med medier og kommunikation, og er skrevet og redigeret af 150 fremtrædende faglige specialister fra Danmark, Norge, Sverige, Finland, Holland, England, Frankrig og USA.

Husk, at du som medlem af Kommunikation og Sprog får 20 procent på alt fra forlaget Samfundslitteratur. For at få rabatten skal du skal blot sende en e-mail med titel og isbn-nummer på bøgerne til slforlagene@samfundslitteratur.dk. Husk at skrive, at du skal have ”KS medlemsrabat”.

Medie- og kommunikationsleksikon
Søren Kolstrup (red.), Gunhild Agger (red.), Per Jauert (red.), Kim Schrøder (red.)
Samfundslitteratur
3. udgave 2013
Pris 399,-

Læs mere om bogen her