8. oktober 2013

UGENS BOG: Markedskommunikation i praksis

Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.
Markedskommunikation i praksis er en bred og grundig introduktion til markedskommunikationens mange aspekter.

Bogen er opdelt i disse emner:
    samspillet mellem marked og kommunikation
    brand management
    kampagner
    markedskommunikationens discipliner
    international markedskommunikation
    og organisering og ledelse af markedskommunikation.

Hver del består af en teoretisk introduktion og eksempler på teoriernes anvendelse i praksis samt brugen af de forskellige værktøjer heri. De enkelte kapitler rummer cases, eksempler og analyser, der tydeliggør og styrker den praktiske indsigt og anvendelighed.

Markedskommunikation i praksis
Af Kristian Eiberg (red.), Sine Nørholm Just (red.), Erich Kaare Karsholt (red.) og Simon Torp (red.)
487 sider
Samfundslitteratur 2013
Pris 599 ,-

Husk, at du som medlem af Kommunikation og Sprog får 20 procent på alt fra forlaget Samfundslitteratur. For at få rabatten skal du skal blot sende en e-mail med titel og isbn-nummer på bøgerne til slforlagene@samfundslitteratur.dk. Husk at skrive, at du skal have ”KS medlemsrabat”.