3. september 2013

UGENS BOG: Kreativ vækst via New Media

Afklaring af værdien af sociale medier i det strategiske perspektiv, potentialer, konsekvenser og ledelsesmæssige udfordringer, er hvad denne titel sætter et konkret fokus på. Bogen viser samtidig, hvordan kreativ vækst kan skabes ved at benytte sociale medier som ledelsesværktøjer – og ved proaktivt at tænke dem ind i virksomheder og organisationer generelt.

Titlens brede vifte af cases danner grundlag for inspiration og praktisk afprøvning i egne daglige beslutningsprocesser.

Christian Have er kreativ direktør for Have Kommunikation, som han selv grundlagde i 1983. Han sidder i en lang række bestyrelser i den kreative og kulturelle verden, herunder Det Kgl. Teater, Wonderful Copenhagen og Copenhagen Jazz Festival. Han har desuden grundlagt flere tænketanke, som beskæftiger sig med områder som fremtidsforskning og sociale mediers innovation og udvikling. Han debuterede som forfatter i 2004 og står bag bøger om kommunikation, celebritykulturen og sociale medier.

Kreativ vækst via New Media
Af Christian Have
DJØF Forlag
Kr. 260,00