15. september 2015

Troværdighed kommer indefra

Markedsføringskronerne fosser ud af tv, aviser, radio og sociale medier for døve ører. Vi har mistet tiltroen til store virksomheder, kendte politikere og sågar vores egen ledelse. Hvorfor? Fordi vi, der arbejder professionelt med kommunikation, har glemt at bruge vores sunde fornuft. Vi har mistet troværdigheden. Og hvad værre er: Vi stoler for sjældent på, at den ”sande historie” er god nok. Men det er den!

I denne bog får du værktøjer til at:
• Bruge de sande historier og skabe troværdighed
• Udvikle kreative løsninger, som alle tager ejerskab af
• Spotte det, der kan gå galt – og afværge det, før det sker

Læs denne bog, hvis du er leder, kommunikationskonsulent, reklamemand/dame eller politiker. Det er simpelthen så enkelt at gøre det bedre, og alle kan mærke den forskel, det gør – med det samme!

Troværdighed kommer indefra!
af Helle Bertram
DJØF Forlag
Udgave 1 2015
88 sider
Kr. 160,00