20. august 2016

Som kommende kommunikatør bør du kende dette koncept

I en tid, hvor branding bliver mere og mere personaliseret og en vigtigere opgave for kommunikatører, er spørgsmålet, hvordan samarbejdet mellem HR, intern og ekstern kommunikation skal se ud? Hvad skal der til for at skabe et stærkt employer brand, og hvordan smitter det af på organisationens samlede brand?


Employer branding går ud på, at organisationer og virksomheder gennem målrettede indsatser får medarbejdere til at formidle et positivt og attraktivt billede af virksomheden eller organisationen overfor flere interessentgrupper (fremtidige medarbejdere, kunder, klienter og strategiske partnere). 
I samarbejde med Brain Gain Group inviterer KS nu dig til et spændende arrangement, hvor du bliver klogere på employer branding. Kom med og mød marketing- og kommunikationschefen Rene Jakobsen, CEO og grundlægger af Sociuu.com Michael Sørensen, samt Birgitte Alstrøm, der har mange års erfaring som konsulent på topplan.

Du kan læse mere om arrangementet og tilmelde dig det her