Bureaubranchen er en branche, som er båret af en kultur, hvor higen efter ny viden og nye teknologiske muligheder hyldes. Lige nu er det kunstig intelligens, der bliver adopteret og integreret.
Men hvordan fungerer det i praksis og hvordan bruges de forskellige redskaber til at udforme kampagner og visuals – hvad er det nye og hvordan ser fremtidsperspektiverne ud?
Få et helt unikt indblik i maskinrummet, når KS i samarbejde med Kreativitet & Kommunikation og Dansk Erhverv inviterer til gå hjem-møde.
Du kan bl.a høre om den første 100% AI-genererede kampagne i Danmark, som blev skabt af &Co./NoA for Eurojackpot via AI-værktøjet Midjourney. Mød Sally Trier og Jacob Benjovitz fra &Co./NoA, som kommer og fortæller om, hvordan det kreative arbejde foregår, når alle billeder er skabt via AI, og hvilke muligheder AI mere generelt giver i udviklingen af kampagner.
Pong bruger dagligt AI-værktøjer som Midjourney, ChatGPT og Dall-E i udviklingen af kreative løsninger for deres kunder. AI har blandt andet spillet en rolle i en kampagne for Sundhedsstyrelsen. Mød Mikkel Elung, stifter og kreativ direktør på Pong, som vil fortælle om den lavpraktiske dagligdag med kunstige intelligenser, der rummer fantastiske muligheder, men også masser af frustrationer.
Arrangementet er for medlemmer af hhv. KreaKom, KS og Dansk Erhverv, og det finder sted torsdag den 8. juni kl. 15:00 - 16:30 i Bredgade 19E, baghuset, 1260 København K eller online
Du tilmelder dig ved at sende navn og virksomhed til tilmelding@kreakom.dk
Angiv om du deltager fysisk eller online.