16. april 2019

Lær om Influent marketing

/files/assets/news/billede-influencer-marketing-bedste.jpg

Bliv klogere på, hvordan bloggere og influenter kan skabe værdi for din virksomhed, når Emma Martiny og Maria Kietz giver deres bud på, hvordan du kan bruge influent marketing i din markedsføring.

Foto: Eliah McLoyd

Da talkshow værten Oprah Winfrey for en række år siden gæstede Danmark, blev hun svært begejstret for rugbrød. Det samme blev mange af hendes millioner af trofaste, amerikanske Tv-seere, der hurtigt blev nysgerrige efter at smage denne danske delikatesse.

Grundlaget for et potentielt marked for rugbrød i USA var hermed skabt – og det udelukkende baseret på en kendt persons anbefaling.

Oprah er influent, og hvad hun siger og gør, giver magt til at påvirke salg og flytte markedsandele.

Tilfældigt? Måske, men med en velplanlagt influenter marketing strategi, kan du påvirke personer, som ikke er en del af målgruppen, men som kan flytte salget enormt.

Aarhus-blogger og influenter, Emma Martiny, og bureau agent, Maria Kietz, giver deres bud på det gode samarbejde mellem virksomhed og influent.

Med udgangspunkt i cases fra sit daglige arbejde som blogger og influent, kommer Emma i løbet af aftenen ind på, hvad der virker, når en virksomhed bruger bloggere eller influenter i deres marketing, og hvorfor det virker.

Læs mere om arrangementet her.

Adresse:

Åboulevarden 31, 2. sal

8000 Aarhus C

Lokale: Floden

Arrangementsdato:

Tirsdag den 30. april 2019 - 17:30 til 20:30

Tilmeldingsfrist:

Mandag den 29. april 2019 - 23:00

Edit page