Hvis du er en af de mange kommunikatører, der i højere grad er begyndt at arbejde med rådgivning, projektledelse og strategi, så oplever du formentlig at du kommer tættere på din ledelse og dine kollegaer. At du kommer tidligere ind i processen, i stedet for at vente på, at de er færdige. Og at du skal rådgive andre i stedet for at gøre det hele selv.
Har du også spurgt dig selv, om dine strategiske kompetencer til at løse disse opgaver egentlig er, hvor de skal være?
Så er der nu en ny mulighed for dig for at udvikle dine kompetencer inden for strategisk kommunikation.
KS arbejder løbende med medlemmerne og deres faglighed. Gennem vores kurser og analyser opkvalificerer vi din viden og uddanner dig i de mest efterspurgte kompetencer - så du kan stå stærkt som strategisk nøgleperson.
Den viden vil vi gerne dele ud af. Derfor har vi lavet et nyt, digitalt samlingspunkt, hvor du finder kurser, artikler og anden viden om strategisk kommunikation. Alt udvalgt til dig, der ønsker at udvikle dine strategiske kompetencer.
Læs også karriererådgiverens blog: Den strategiske karrierevej: Er det noget for dig?