9. juni 2015

10 forskere om organisationskommunikation

Fælles for de 10 forskeres tilgang er et tekstnært fokus på sprogets, kulturens og kommunikationsrådgivningens potentialer. Fire kommunikationsmedarbejdere supplerer med aktuelle eksempler på, hvordan kommunikationsafdelingerne i Novo Nordisk, SKAT, Danmarks Radio og NaturErhvervsstyrelsen arbejder med tekst og tale i praksis.

Målet er at skabe en inspirerende lærebog og et teoretisk fundament for arbejdet med at analysere, forstå, forbedre og rådgive om kommunikation i, fra og om organisationer, virksomheder og myndigheder.
 
Bidragsydere: Lise Carstensen, Gitte Gravengaard, Susanne Kjærbeck, Klaus Kjøller, Kristina Kolling-Wedel, Lene Moesgaard Kring, Anna Vibeke Lindø, Mie Femø Nielsen, Niels Møller Nielsen, Christina Sørensen og Ole Togeby

Organisationskommunikation
Helle Petersen (red.)
Samfundslitteratur
Bog (Softcover m. flapper) kr. 300,-
E-bog kr. 250,-