Kathrine Louise Nielsen er copywriter og arbejder for bl.a. Morten Münster og Christina Klitsgaard. Hun har undervist over 500 mennesker i større virksomheder og offentlige organisationer i at skrive tekster, der skal få folk op af stolene, og har tidligere holdt et populært copywriting-oplæg for medlemmerne i Kommunikation og Sprog.
I Kathrines oplæg finder du bl.a. ud af:
- Hvorfor du kan spare virkelig meget tid og frustration i dit tekstarbejde, når du kender nogle grundlæggende adfærdsprincipper – og hvordan særligt ét greb kan forbedre dine tekster markant.
- Hvordan du med to adfærdsprincipper kan bygge en mail, der sælger for 100.000 kroner.
- Hvilke udvalgte adfærdsprincipper, du med fordel kan bruge, når du skal skrive et overbevisende nyhedsbrev, en landingpage eller noget tredje.
- Hvordan du undgår de værste fælder, som andre falder i, når de bruger principperne forkert.
Du vil få et link til arrangementet senest en time før kurset.