Nye bæredygtige kunderelationer

Webinar

På dette morgenkursus gennemgår vi, hvordan forbrugerne stiller nye krav til virksomhedens og organisationens bæredygtighedsbidrag – og hvordan vi kan skabe nye mere bæredygtige kunderelationer med forbrugeren i centrum. Det er et vilkår for, at forbrugerne også tilvælger virksomheden, organisationen og vores produkter og services i fremtiden. Vi kommer til at tale om:

Hvad det indebærer af virksomheder og organisationer at byde ind på bæredygtighedsdagsordenen, så det skaber værdi og giver mening for brugerne og kunderne. Det handler om at være en del af løsningen. Forbrugerens magt er væsentlig, og det er blandt andet de virksomheder og organisationer, der forstår at lytte og skabe løsninger, så kunden kan handle mere bæredygtigt, som der får forbrugerens gunst. 

På morgenkurset adresserer vi:

  • Det aktuelle forbrugerlandskab på vej mod et mere bæredygtigt samfund
  • Hvad mere bæredygtige kunderelationer er, og hvorfor de er vigtige at investere i
  • Hvordan du som kommunikatør kan hjælpe din organisation eller virksomhed videre på området

 

Tag en kop morgenkaffe, og vær med den 16. november kl. 9.00. Der er ingen krav til aktiv deltagelse eller tændt kamera – bare kom og lyt med, og få god inspiration.

Oplægget varer en halv time.  Hvis du har spørgsmål, du gerne vil have besvaret, så kan du blive til en kollektiv konsultation frem til kl. 10. Her kan du stille spørgsmål eller diskutere konkrete situationer du gerne vil i dybden med.

Praktisk information

Dato:
onsdag, 16. november 2022
Tidspunkt:
09:00 - 09:30
Adresse:
Foran din computer
Sted:
Online
Tilmeldingsfrist:
tirsdag, 15. november 2022 - 12:00
Pris:
Gratis

Andre kurser og arrangementer du måske kunne finde interessant