Bæredygtighed er et af de vigtigste emner, men hvad betyder det egentlig? Hvornår må noget kaldes bæredygtigt? Med de mange love og regler på området og kendskab til målgruppen, hvordan skal det formidles, og hvilken rolle spiller kommunikatøren? Al denne viden samles hos kommunikatøren, som derfor skal opdatere sin værktøjskasse for at kunne løfte opgaven.
Den 6. december giver Marta Karolina Olsen en bred og inspirerende indføring i emnet og hvilken rolle kommunikatøren spiller. Her er bl.a. faglig viden og kontekst altafgørende for at budskabet kan blive formidlet korrekt.
Oplægget kombineres med caseeksempler og diskussion blandt deltagerne. Oplægget lægger blandt andet op til del 2 som finder sted d. 11. december, hvor vi dykker mere ned i segment- og casearbejde og ned i den konkrete værkstøjskasse.
Husk at medbringe PC og oplader.
Dine take-aways:
• Du ved mere om hvad bæredygtighed er.
• Du lærer mere om kommunikatørens rolle både internt i virksomheden og i forhold til målgruppen/målgrupperne.
• Du lærer hvordan du opdaterer din værktøjskasse og med hvad.
• Du møder fagfæller og kan netværke.
Vi byder på sandwiches, så skriv venligst i din tilmelding, om du ønsker med kød eller vegetarisk.