Log ind på portalen og klik på ”Opret arrangement” i topmenuen
Når du har klikket på "Opret arrangement", kommer du ind på oprettelsessiden, hvor du udfylder felterne.
Teasertekst
Vær opmærksom på at tekst i feltet ”Teaser tekst til email-invitation” ikke vises på hjemmesiden, men kun i arrangementsinvitationen, hvis du vælger at sende en ud.
Antal deltagere
Vi anbefaler som udgangspunkt, at du laver en overbooking på 10 % på grund af frafald på dagen.
Arrangementsbeskrivelse
Der er ikke begrænsning på antal ord, men vores erfaringer er, at jo kortere en tekst, desto bedre.
Vær opmærksom på at arrangementsbeskrivelsen skal give deltageren information om arrangementets fokus og indhold gerne i et letlæseligt sprog. Få oplægsholderen til at beskrive kursets hovedformål og også gerne, hvad deltagerne kan få ud af kurset.
Eksempel:
Efter kurset er du i stand til at sætte kommaer.
Efter kurset har du en professionel LinkedIn profil, der vækker din kommende arbejdsgivers interesse.
Efter kurset kan du navigere i Photoshop, skalere og indsætte tekst på billeder.
En kort præsentation af oplægsholderen, navn, titel og ekspertområder er også en god idé i arrangementsbeskrivelsen. Hvis du har brug for sparring til din kursusbeskrivelse, er du velkommen til at sende et oplæg på beskrivelsen til pha@kommunikationogsprog.dk.
Start og sluttidspunkt
Du vælger dato ved at klikke på det lille kalenderikon og tidspunkt ved at klikke på det lille ur under kalenderen, der kommer frem.
Oplæg
Du har mulighed for at knytte en oplægsholder til dit arrangement. Dette betyder ikke at oplægsholderen og den beskrivelse, du indtaster, kommer med i arrangementsbeskrivelsen. Men så vil oplægsholderen figurere under ”Oplægsholdere” til inspiration for andre. På den måde kan vi få opbygget en idébank.
Billede på arrangement
Som udgangspunkt bruger vi ikke billeder på arrangementerne.
Men det kan jo af og til være nødvendigt. Så har du et billede, så send det til webmaster@kommunikationogsprog.dk - så lægger vi det på for dig.
Rediger arrangement
Når du har oprettet arrangementet, kan du redigere det ved at klikke på ”Håndter arrangementer” i topmenuen og klikke på den lille pil til højre for arrangementets navn og vælge ”Rediger” i dropdown-menuen.
Du har adgang til at redigere i alle de arrangementer, som er oprettet i eventportalen. Det vil sige; alle de sider, som er oprettet af personer uden for sekretariatet. De arrangementer, som er oprettet af sekretariatet, kan ses i oversigten, men kan ikke redigeres.
Når du har oprettet dit arrangement, går der noget tid, før det vil være synligt på hjemmesiden. Dette skyldes at hjemmesiden opdaterer med data fra CRM dagligt kl. 8, 14 og 21.